ännu en lång dag

Sitter nu vid datorn äntligen. Varit en härlig lång dag idag.


Först blev jag väckt av svägerskan 20 över 7 imorse och fick vara lite barnvakt till 3 månaders skruttan. Sen drog hon iväg me båda barnen till hennes farmor och farfar medans jag lade in ny fräsch musik på mobilen och drog ut och sprang 4 km.

Sen drog vi iväg till Mockfjärd och hjälpte M att baka och samtidigt fick ja klippa mig :D
Senare drog vi hem med svägerskan och samtidigt gick på kupolen för att glo skor. Fann inga :(


Så nu sitter jag här och ska strax duscha min skrutta och lägga fram kläder. Sen dejtnight me min sambo. Köpte hem persikohalvor med glass och vispad grädde :) Tror det blir all strings attatched lr hur den stavas, asså filmen haha.

Puws :)


Jag

Nya frisyren :) Vågat för att vara mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0