känns lite

Haha det gick ju inte alls ha picknick,, rödmyrorna invaderade direkt och ja blev biten på halsen på den tunna huden precis under hakan. De va inte roligt ! Så vi fick gå in och så slängde vi oss i sängen istället och åt godis och spelade kort.


Försökte lära T hur man spelar finns i sjön och de fick faktiskt rätt så bra :) hon förstod det mesta.


Nu är det bara 13 timmar tills jag sitter vid skolbänken igen ;)
ska bli så himla roligt !! De känns lite i magen alltså ;)
nya människor och en stor utmaning för en så oklok människa som jag :P


Så är de. Nu ska jag och älsklingen se på film. Blir före stormen idag.
Med det så tar vi lite GB gräddglass bulleribär. dom som inte smakat den kan ju ta och göra de direkt. Mycket god och jätte somrig !


Peace

Kommentarer
Postat av: Karin Eriksson

Hej Irre, dit hår såg bra ut, det var en pytteliten bild. Nu skall jag gå å lägga mig, skriver mera i morgon. Kram

2011-08-22 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0