Lång morgon

Fick sovmorgon idag :)
Det var väl kanske inte behövande men jäkligt gött. Sedan kom det in en riktigt snygg kille med macka och oboy till mig. Leker livet säg ?


Tog en lång morgon i sängen idag. A får passa på att vara med T nu när han är ledig. Hon saknar honom väldigt mycke på dagarna. Men på tisdag så börjar hon dagis så då kanske hon glömmer bort oss hihi ^^
Hoppas hon får roligt, många kompisar och trivs så jag kan plugga ifred och A får jobba ifred :P

Så imorgon börjar jag omvårdnad :D
Jag är så sjukt peppad och så underbart glad att få träffa nytt folk och ha något att göra på dagarna. Känns lite för mycke me alla rutiner. Behöver nya rutiner. Ny tid för läggdags, nya mat tider och nya städ dagar.
Gosh va kul de ska bli!!!
Hoppas nu vi får en schysst lärare så ja kan skola in T ordentligt denna veckan.


Jag tänkte också lite på hur mycke T betyder för mig. Skulle aldrig i hela mitt liv ens drömma om att byta ut henne mot fest och umgänge. Hela livet är en fest tillsammans med min älskade dotter. Hoppas jag snart får ge henne ett syskon. A vill gärna också det, men nu blire plugg i lite mer än ett år sen kanske vi kan fundera på det. Har ju stora planer på min framtid :D
mer om de när den dagen kommer :)


Nu ska jag ut på gräset och ha picknick me min familj :)
Puws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0