Stressigt, men roligt!

HEJ !

Idag har jag haft fullt upp!!
Psykologi och etik- och livsfrågor mellan 8 till 12 sedan hem och äta lite snabbt sen drog ja på arbetsintervju.
Det gick faktiskt ganska bra. Jag kände mig inte helt nöjd direkt efter men såhär i efterhand känns de okej :)
Så ja hoppas ja rings in för en provdag :D


Sen efter det drog jag hem till svägerskan där min lilla T fanns :)
Där hade vi mys till A kom så myste vi allihopa, sen for vi till kupolen.
Skulle köpa presenter till T men fy tusan va folk de va. Det är ju inte bråttom heller men ja ville visa A vad som skulle handlas till henne.

Handlade massa kollegeblock och stiftpennor m stift som räcker förhoppningsvis resten av skoltiden xD
Har fixat A´s present också. Bild på den kommer här när han har fått den. Vi ska nämligen ut och äta imorgon då vi har varit förlovade i 5 år på måndag. Så han ringde och bokade bord på en romantisk resturang och så ska vi ha chafför också så vi kan ta ett glas vin/öl till maten ;) Hoppas ju självklart på dans också. En riktigt magisk kväll/natt.
T sover hos sin farmor. De tycker dom båda är så roligt så varför inte nu när vi firar.


Nu ska vi vara lite jobbiga och börja ta tag i träning och mat på söndag eller måndag också.
Jag ser bara fetare ut för varje dag som går :P
Jag tänkte ju att T skulle skolas in ordentligt så när ja har hemmaplugg varje måndag, tisdag och onsdag så blire en springtur när ja lämnat henne på morronen.
Nej nu jävlar säger ja bara.


Nu ska ja ut på en kort promenad med min underbara och vackra fästman.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0