heeeeeeej

tjosoosan !

Här sitter jag och tittar på EMA på MTV :D
Så jäkla kul alltså.
tyvärr finns det en nackdel. JAG ÄR FÖRKYLD!!!
Alla pussar me min snoriga busunge och hostiga underbara man har belönat sig !!
haha,, nej men ja är förkyld och ja blir så suur på de,, ja har tränat på gymet och kört LCHF en vecka nu
och såklart får ja ta en paus,, troode du asså!
Ja missbrukar nässpray, pippett, bubbelvatten och halstabletter de lux.. ja tänker inte vara sjuk länge !
Ingen feber som tur är. men huvudet sprängs känns de som.

Allt är annars bra här. T sover sött men ja tror trotsåldern börjar skymta. Hon är underbar. man får ta en dag i taget
me henne,, man får se under morgonen om de är en bra dag eller en dålig dag :P

Imorrn har jag föreläsning sedan blir de gymet och spinna in de nya träningsbyxorna ja köpte idag.
Om jag inte är för dålig blir de styrke/kondition annars blir de bara kondition om ja ens orkar ta mig dit.

Aja,, nu började EMA ! Ni som diggar musik och artisterna borde se de ;) haha

Puws <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0