Måndag igen

Tjosan!

Då var det måndag igen då. Det känns inte så värst tråkigt för mig då jag har hemmastudier, men det känns att A och T inte är hemma. Det är tråkigt. Jag behöver ju inte åka till dagis me T men för hennes skull så får hon vara där.

Jag läser på gamla uppsatser som vi har prov på på fredag. Ska bli kul och se hur det går. Jag hade prov i medicinsk grundkurs i torsdags och jag fick godkänt men är ändå inte nöjd. Jag hade hög feber och halsfluss samt influensan när ja skrev de. Haha starkt gjort kan vissa tycka men jag hade hellre gjort provet frisk och haft en frisk vecka att kunna plugga på.

Nu funderar ja på att dra ut och promenera men är inte helt frisk än så ja kanske ska avvakta. Katterna springer runt här och välter huset haha.
Nej läsa lite kanske :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0