Tisdag

Hojsan ! :)

Håller på och städar för jag får besök av mina två vänner idag. Fick ta en paus och starta datorn så man får lite musik :)

Hitsen just nu är
Enrique Iglesias - I like how it feels
Nickelback - When we stand together
David Guetta ft Sia - Titanium
Jäkligt bra låtar.


Nu när ja ändå skriver så kan ja passa på att skriva av mig ordentligt, de verkar inte som att någon läser min blogg , så nästa kissie har vi inte här iaf =)

Jag är tydligen svartsjuk.. de kanske ja alltid haft en liten aning om men nu är de för jäkligt. Ja älskar den där killen så otroligt mycket och vi har de så underbart bra. Vi har de nästan för bra.. så ja inbillar mig hela tiden att något ska hända lr att något redan hänt. Haha så jäkla barnsligt..
Jag älskar min sambo och dotter av hela mitt hjärta. Ni är en av de få saker i mitt liv som är bäst!

På lördag öppnar gymet, och ja är taggad till tusen :D

en bild på två av de finaste människor i mitt liv <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0