Tisdag!

Hejsan. Här sitter jag och läser lite till provet jag har i psykologi på fredag. Är väldigt nervös för en fråga som kommer frågas. Men jag hoppas de blir bra. Godkänt vill jag ju ha. Jag har fått mvg på varje uppsats vi lämnat in och blir det bara ett G på tentan så blir det nog bara G på hela kursen. Den avslutas ju iochmed tentan. wii!

Jag skulle åka me T till dagis idag och när vi kommer ut till bilen som är totalt igen frostad så upptäcker jag att jag inte har någon skrapa. jag pr ovar med P skivan och nån bok men kommer på att de funkar ju inte :P Går in och hämtar en stekspade. Blev en kvart sena till dagis haha. A lova att köpa en skrapa påvägen hem från jobbet.

Herregud va vintern kom fort. När jag och A får lön så bestämde vi att vi skulle lägga hälften var till vintergrejor till T. Jag har lovat henne den pälsiga Hello Kitty mössan på H&M så då ska hon få den :)

Nej nu ska ja ringa min mormor <3

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0