Herregud...

Hej..
Idag känner jag ingen glädje alls.
Stefan Liv är död,,,


De känns så jävla konstigt. jag har HV71 varmt om hjärtat... men han var även en man med familj. Han har precis blivit pappa och han har tjej... Ja känner med dom faktiskt.
När jag och T kom hem från äventyrsbadet igår så kollade A på mig me stora ögon och sa att Stefan var död.. Att han och hans hockeylag hade kraschat me flyget.. HEMSKT !
Ja kände ingenting då.. men idag när ja vaknade upp kändes allting grått.. ja ville bara ligga kvar i sängen.. strunta i skola och dagis, strunta i allt.


Men jag tänker absolut tända ett ljus för honom,, faktiskt,, så tänker ja tända flera ljus! Så hemskt,, förstår ni nu varför man är flygrädd ???


peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0