nytt liv

Tjena ni som läser. Vilka är ni egentligen? släng in en kommentar i detta inlägg så får ja se :D

Iaf,.. i måndags startade jag mitt nya liv. Jag kan inte fortsätta så som ja gjorde. de va hemskt och de både syns och känns att gränsen är nådd. Jag har upptäckt en mycket god frukost !! Flingor me fil och russin. så varje morron när jag har ätit de så längtar jag tills nästa dag haha :D

Kattungar har vi också. Dom är verkligen as busiga. Hänger i gardinerna, välter blommor, bits och rivs. Mina armar ser ut som något helt annat.. men så går de när man busar me dom. då ger dom igen. Särskillt när man sprutat vatten på dom när de är uppe och klättrar där de inte får. då ger de igen haha.

T på dagis och A på jobbet. Det är ganska så tyst här i detta hus när ja e ensam. Längtar varje dag tills kl blir 15.00 så ja får hämta min prinsessa. Hon har de bra på dagis så ja är inte orolig för de.. men ensamt.. ska man städa idag tro??

Måste försöka komma ihåg att mäta bordena så A kan köpa vaxduk efter jobbet idag. Han är verkligen helt underbar den killen. Älskar honom så underbart mycke. Igår kände ja mig mer kär än va ja nånsin varit så han fick inte en lugn stund när han kolla på hockey hihi :D mycke pussar och kramar <3

De är ju clementin säsong nu oxå.. gissa om ja bränner pengar?? otroligt värt! Har lagt undan pengar till mina vinterskor som kommer ut i handeln nästa vecka. Längtar !!!
Och så har ja satt mitt första mål. De är 5 kg mindre. när den dagen kommer så ska ja leta mig nya jeans. Jag sparar väldigt nu när ja lärt mig att lägga upp en ekonomisk planering så ett par jeans för 200 kan ja väl unna mig när ja varit så duktig.

Viktigt att sporra sig själv så man inte tappar greppet. Nu första veckan är ju svårast. sen går de bra nån månad sen kommer en svacka igen och de är då man ska ge järnet. Gymet öppnar ju den 15 oktober så därför smygstartar ja lite denna veckan så ja känner mig peppad när de öppnar. Ett nybyggt gym som ja ska dra me kompis J på :) då får han lära mig hur man använder allt.

De va väl typ de. En bild kanske ja ska lägga upp så ni inte blir utråkade ;)
Peace !!

<333


misse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0